fredag 16 december 2011

Bal på slottet

Jag är i dag bjuden på fest, ingen riktig bal på slottet men snudd på - en rejäl baluns lär det bli i varje fall...

Det är min chef Ulf och hans hustru Cynthia som firar 10-årig bröllopsdag och därför bjuder till fest.

Gripsholmsskolan hyllar deras kärlek med följande text:





" En man och en kvinna har sin egen värld.
För stöd, för sällskap, för glädjen att vara här,
så ta min hand så följer vi vägen,
genom regn och sol är jag din.
Vi ta med oss den gyllene regeln
och förs fram av en viskande vind.
Idag är det bara du och jag,
idag är det bara vi två.
Du är min och jag är din
och kärleken förde oss samman."

(Ulf Lundell)


Våra varmaste lyckönskningar,
hälsar Gripsholmsskolan genom rektor Nina

Tack för en härlig fest präglad av mycket värme, kärlek och äkthet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar