onsdag 27 maj 2015

Expedition med årskurs 1


Mycket att stå i för Ulrika och Juho, tack!


Kajakerna lastas av.


Kanotkungen står redo att informera oss om hur det ska gå till.


Idag har jag varit med på Hjortarnas och Rävarnas Expedition i årskurs 1.

Vilket äventyr!

Även om jag avvek vid lunch så fick jag vara med om en fantastisk paddlingstur i Marvikarna med start från Krampan.

Jag må säga att det inte är lätt att paddla kajak även om inte vinden är särskilt hård!

Liam, Svante och jag hade fullt sjå att hålla rätt kurs och ta oss framåt för att nå vår slutdestination där det serverades spaghetti och köttfärssås.
Aldrig har väl spaghetti och köttfärssås smakat så gott :)


Tack för att jag fick vara med!


Nästa vecka ska jag vandra två mil tillsammans med åk 4, åk 6 och åk 7 - det ser jag fram emot!


Hälsningar,
rektor Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar