torsdag 5 mars 2015

Stolt, glad och lycklig


Fanny "in action" i åk 6


Det är så mycket som jag är stolt, glad och lycklig över här på Gripsholmsskolan - det mesta faktiskt!

Just idag är jag extra glad och lycklig över att alla de nya lärarna som började hos oss i höstas har valt att stanna kvar hos oss under nästa läsår!

Ett stort tack och en varm kram till er - Annika, Fanny,  Hanna, Julia och Victor!

I övrigt kan jag berätta att jag ser SÅ mycket fram emot att inför nästa läsår få anställa ny personal, genomföra matematiklyftet, utse skolans första förstelärare, införa programmering på schemat för eleverna, komma igång med pulsträning i åk 7-8, vara delaktig i WCP, utveckla samarbetet med mentor Helge, introducera läshunden Ruby, planera inför Kebnekaise m.m, m.m.


Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har
* världens bästa elever
* världens bästa personal
* och världens bästa jobb!

Tack ALLIHOPA :)


Varm hälsning 
från er rektor Nina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar